impian 24 tahun

6 November 2015. 24 tahun.
Aku ada impian bila tiba usia ni.
Aku simpan impian ni masa aku umur 19 tahun lagi.
Impian aku, aku nak kahwin umur 24 tahun.

November 2015, 2 bulan lagi untuk habiskan usia 24 tahun.
Dan aku masih sendirian, bersama impian yang masih belum mati dari hati aku.
Tapi aku percaya Tuhan ada simpan sesuatu yang baik untuk bagi kat aku nanti.
Cuma belum tiba masa lagi.

Selamat Ulangtahun Farah Jalikha.
Semoga beroleh kebahagiaan yang selayaknya dimiliki.
Semoga sentiasa menjadi orang yang tak pernah menyesal dengan apa yang dilakukan.
Semoga impian 24 tahun itu tercapai jua walaupun sudah melepasi  kelewatan.
Semoga hati terus kebal dari segala kata nista.
Semoga Allah berkati.
*senyum*


well, kita manusia kan..siapa yang suka sunyi?, -Ifti Liyana, Manisnya Cinta di Cappacodia